فرشته کوچک من

دوباره بیا

1391/10/14 2:10
نویسنده : الهام
613 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

به این دل تنگی عادت دارم هر روز

به این که ساده دارم میرم از یاد

به چشمایی که بستن یاد میدی

تا اونی که دلش اغوش می خواد

با بی محلیاتم لحظه به لحظه باتم

همیشه چشم به راتم کی بر می گردی

همیشه پا به پاتم شریکه گریه هاتم

تمومه خاطراتم کی بر میگردی

کسی اندازه ی من عاشقت نیستو نبوده

واسه  جداشدن از منو خونه خیلی زوده

بیا بمون کناره من  بزار تموم شه دردم

چه شبهایی که واسه عشقمون گریه نکردم

جای شونه تو سرم رو شونه ی دیواره

دلم وقتی کناره من نباشی غصه داره

با این که بعده رفتنت میدونی بی قرارم

ولی دلت می خواد بازم بری تنهام بزاری

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان سارا
19 دی 91 13:02
می دونم شاید الان حالشو نداشته باشی ولی شایدم روحیتو عوض کنه دوست داشتی یه آقا ببر تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده رای بده http://ninimod.niniweblog.com
الهام
20 دی 91 18:20
دوست خوبم امیدوارم هرچه زودتر خداوند دامنت رو سبز کنه


مرسییییییییی الهام جونم
الهام
5 بهمن 91 17:02
خدایا شکرت که دعام گرفت و الهام جونم صاحب نینی شد....خدا جونم خودت مواظب نینیش باش....