فرشته کوچک من

باز هم ...

1391/10/11 17:43
نویسنده : الهام
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامانی

دلم برات تنگ شده عزیزم

هر شب کلی به یاده روزای با تو بودنم اشک میریزم اگه بدونی چقدر دلتنگتم گل نازه پرپرم

مامانی خیلی غصه داره

به نظرت میشه به من گفت مادر

به نظره خودم که من مادر نیستم چون مواظبه گلی که خدا بهم داد نبودم

دخترکم بازم دلتنگم کاش تو بودی تا این همه فکرم درگیره نبود تا بخوام دوباره باردار بشم

خیلی برام سخته که هنوز هم بعده 6 ماه باید صبر کنم تا شاید این سرفه های لعنتی که باعث شد تا تورو از دست بدم ولم کنه

تمومه خاطراتم کجایی اخه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سارا
12 دی 91 12:39
الهام عزیز، خوشحال شدم دیدم دوباره اومدی و آپ کردی .
الهام خانومی ، تو یکی از کامنتات دلیل فرشته شدن فرشتتو خوندم ، عزیزم نمی تونم درکت کنم ولی از این اتفاق واقعاً غمگینم . روز آشنایی با زینب ( مامان امیر عباس اسمونی ) با وبلاگ شما آشنا شدم ولی خدا شاهد که هر روز برای شما و زینب دعا می کنم چون هر روز از نعمت وجود کیان خدا رو شکر می کنم ازش خواستم که زودتر تو و زینب و غرق این شادی و نعمت کنه .
الهی آمین



مرسی سارا جون از این که به یادمی
محتاج دعاتونم
زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
12 دی 91 20:28
سلام این همه نا امید ...چرا ...
خدا بهت نازش و میده ...
سرفه چرا




نمی دونم چرا سرفه میکنم زینب جون اما الان که دارو مصرف میکنم یکم بهترم دعا کن تا ماهه دیگه حالم خوب بشه تا بتونم برم اقدام
خیلی دلم می خواد بتونم اقدام کنم