فرشته کوچک من

دختر نازم

1392/2/21 17:30
نویسنده : الهام
980 بازدید
اشتراک گذاری

نفس من!

8 هفته مونده تا رشدت کامل بشه و بیای بغله مامان عزیزم امیدوارم رشدت خوب باشه و تپلی باشی

عکس | تصویر | فوتو | عکس های بچه ها | تصاویر بچه ها | بچه های کوچولو | عکس بچه های کوچولو | عکس نی نی | نی نی کوچولو ها | تصاویر زیبای بچه کوچیک | والپیپر بچه | والپیپر کودک | بک گراند کودک | تصویر زمینه کودک | عکس های زیبای کودکان | تصاویر زیبای کودکان | عکس های جالب کودکان | کودکان خوشگل | عکس بوسه های کودکان | تصویر بوسه های کودکان | بوس کردن بچه ها | عکس های عاشقانه ی کودکان | کودکان زیبای ایرانی | کودکان زیبای خارجی | بک گراند نی نی | نی نی های خوشگل | تصاویر نی نی ها | عکس نی نی ها | عکس های خوشگل کودکان امروزی | کودکان امروز

دیروز رفتم دکتر صدای قلبه خوشگلتو یه باره دیگه شنیدم خیلی خوب بود انشالا 1000 سال همین طوری قشنگ بتپه , هر تپشه قلبه کوچولوت به مامان و بابا امید میده برای زندگی کردن برای تلاش کردن

دخترم زندگیه من امیدوارم تمامه کسایی که می خوان مامان بشن به آرزوشون برسن واقعا بهترین حس برای هر زنی مادر شدنه

 

 

 

وقتی تو دلم تکون می خوری انقدر خوشحال میشم که نمی خوام هیچ وقت این دوران تموم بشه با تکون دادن اون دست و پای قشنگت دله مامانی بالا و پایین میره شبا هر طرفی که می خوابم میای همون طرف منو میزنی و نمی زاری بخوابم دختره بازی گوشم ماشالا انقدرم سریع هستی  تا از جام بلند میشم میری قایم میشه بلاخره مامانیو حسابی میزاری سره کار منم کلی ذوق میکنم و بهت میگم که عاشقتم و اگه بیرون از دلم بودی یه بوست میکردمو میچلوندمت دخترم

امیدوارم این 8 هفته هم مثله 32 هفته ای که گذشته خوب بگذره و شما بیای بغلم با این که  هنوزم باورم نمیشه که تو تو دلمی دخترکم

 

 

 

 

 

ای خدا چرا اون روزا داره از یادم میره چراااااااااااااااا

 

می خوام تمام خاطره هام با تو یادم بمونه

 

اما هر روزی که میگذره چهرت برام نا آشنا تر میشه

میترسم اون دنیا وقتی ببینمت نشناسمت دخترم

دختره نازم همه کسم  زندگی من

تو به دیدنم میای؟

دلت برام تنگ میشه؟

اصلا میدونی من مامانت بودم؟

ای خدا دخترم منو دوست داره یا ازم متنفره؟

کلی سوال تو ذهنمه

کاش جواباشو بلد بودم

کاش میدونستم تو منو دوست داری و دلتنگم میشی یا نه

 

اما من عاشقتم و عاشقانه دوست دارم

 

دلتنگتم فاطمه نازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سانی مامی شادیسا
22 اردیبهشت 92 14:47
الهام جونم میدونم این زخمی که به دل داری تا ابد هم خوب شدنی نیست. جای فرشته ی کوچولوت همیشه یه گوشه ی دلت خالیه . ولی به گل پسرت که الان داره در وجودت رشد میکنه فکر کن و به آینده. که انشالله با قدمهای پر خیر و برکت پسرت روشن و قشنگه.
مواظب خودت خیلی باش.
ممنون که به وب شادیسا سر زدی و نظر گذاشتی. انشاله وقتی گل پسرت به دنیا اومد حتما یکبار به سر قرارهامون بیا


سلام عزیزم
چشم
حتما باهاتون میام من 9 ماه هر روز با شما بودم شما دوستای خوبه منید
ضحی
27 خرداد 92 8:05
سلام دوست عزیزم من امروز اتفاقی به وب شما اومدم منم سه سال پیش فاطمه نازم که یک شبانه روز تو دنیا بود را ازدست دادم خدا را شکر کن که دوباره بهت نظر کرده امیدوارم به سلامتی زایمان کنی وفرزندت سالم وصالح در پناه خدا زیر سایه پدر ومادر سالهای طولانی زندگی کنه وخوشبخت باشه این روزها دراین ماههای عزیز برا همه دعا کن برای من هم دعا کن خدا دوباره مثل همیشه لطفشو شامل حالم کنه وبه جای فاطمهام یک فزند سالم وصالح دیگه بهمون بده


حتما عزیزم براتون دعا میکنم
شما هم با من دعا کنید