فرشته کوچک من

مادرانه

1392/2/21 17:39
نویسنده : الهام
592 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم

وقتی تکون می خوری وقتی کف پای کوچولوتو توی پهلوم حس میکنم  بیشتر دل تنگت میشم دلم می خواد بغلت کنم و تمام محبتمو بهت بدم دلم می خواد به چشمای قشنگت ساعت ها نگاه کنم  دختر کوچولوی من انتظار دیدن روی ماهت هر روز سخت تر میشه  انقدر سخت که از الان که هنوز 7 ماهت تموم نشده ثانیه شماری میکنم تا ببینمت تا لحظه ی دیدارمون برسه چقدر قشنگه لحظه ی دیدار بعد از 9 ماه انتظار کشیدن

دختره نازم الان تقریبا 1 هفته است که ضربه های پاهای قشنگه تو توی پهلوی راستم حس میکنم واقعا تجربه ی جالبیه حاظر نیستم این حسو با هیچ چیز توی دنیا عوض کنم اینحس بهترین هدیه ی است که خدا بهم داده

الان تو هفته ی 29 هستیم  هلیا دیگه داری بزرگ میشی انگار دیروز بود که رفتم جوابه ازمایش باردارمو  گرفتم وای که چه روزه قشنگی بود من و بابایی خیلی خوش حال شده بودیم کی میشه بیام اولین عکستو بزارم تو وبلاگت دخترم

 

 

 

 

سلام

دخترم میبینی

اینو وقتی تو دلم بودی برات نوشته بودم

عزیزم وقتی اینارو می خونم دلم آتیش میگیره

دلتنگتم

خیلی روزا  اشکام میریزن و یاده روزای با تو بودنم میوفتم

هر وقت گریه میگنم داداشیت کلی لگدم میزنه

فکر کنم اونم ناراحت میشه

شاید میدونه جای تو چقدر خوبه و به من میگه الکی غصه نخور

اما من به حال خودم اشک میریزم

که لیاقت مادری کردن برای تورو نداشتم عزیزم

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)