فرشته کوچک من

فرشته کوچولوی من

1391/11/5 18:37
نویسنده : الهام
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خیلی خوشحالم خیلی قربونت بشم راستشو بگو برام دعا کردی که خدا انقدر بهم لطف کرد و منو شرمنده ی خودش کرد

می دونم که میدونی چی می خوام بگم

خدا جونم یه نی نیه دیگه تو دلم گذاشته

یه امانت دیگه بهم سپرده

امیدوارم لیاقتشو داشته باشمو این بار ازش خوب مواظبت کنم

دختره نازم عاشقتم

دوباره دارم مامان میشم

دوباره شادی داره میاد

دوست دارم دختره نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

marjan
5 بهمن 91 19:08
وایییییییییییییییییییییییییییییییییی الهی شکرت خدایا!
الهی شکرت


مرسی مرجان جون
مامانی چشم به راه
6 بهمن 91 10:35
الحمدالله ..خیلی خوشحااااااااااااااااااااااااالم واسه منم دعاکن عزیزم..lمراقب خودت بااااااااااش


مرسی ایشالا قسمته شما بشهههههههه
سانی مامی شادیسا
7 بهمن 91 8:11
وای الهام جون وقتی بچه های کلوب بهم گفتن که بی بی چکت مثبت شده انقدر شاد شدم که حد و اندازه نداره...
خیلی خیلی خوشحالم عزیزم
انشاله که این نه ماه رو به سلامتی سپری میکنی و نی نی گلت رو صحیح و سلامت در آغوش میگیری....


مرسییییییی سانی جونم
برام دعا کنننننننننننننن
مامان سارا
7 بهمن 91 10:10
وااااااااااااااااااااااااااااای خدایااااااااااااااااااااااااااا قربونت برم ، خدایا شکرت
الهام عزیزم خیلی برات خوشحالم .



ممنون مامان سارا جون
مرجان مامان آران
8 بهمن 91 8:05
وایییییییییییییییی خیلی خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم عزیز دلمممممممممممممممم
ایشالا به سلامتی فدات بشم کلی مواظب خودت باش


مرسیییییییییییییی مرجان جونمممممممممم بوس
اران کوچمولو خوبه
مریم (مامان ثناجون)
11 بهمن 91 0:11
هووووووووراااااااااااااااااااامبارکت باشه و خدا را شکر که دوباره داری نی نی دار می شوی...


مرسیییییییییییییی مریم جون