فرشته کوچک من

بدون عنوان

1391/9/28 17:00
نویسنده : الهام
272 بازدید
اشتراک گذاری

از تو دلگیرم

 
                                          دلم میخواد ببینمت بازم بخندی تو نگام
                                         آخه فقط تو میدونی از زنده بودن چی میخوام

دلم بهم میگفت تورو میشه یه جور دیگه خواست
آخه فقط قلب توئه که با من اینقدر سر به راست

از تو دلگیرم که نیستی کنارم .. من دارم می‌میرم تو کجایی من باز بی قرارم
میدونی جز تو کسی رو ندارم .. باورم نمیشه اینقدر آسون رفتی از کنارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زینب
2 دی 91 19:06
سلام باهات قهر نیستم اما نگران شدم...
خوبی ...
خیره انشالله نکنه نی نی داری انشالله:
منم اقدام کردم اما نشد...
انشالله که خدا هودش بهم بچه سالم وصالح یده


نه زینب جون من هنو اجازه اقدام ندارم
دعا کن دکترم اجازه بده
سانی مامی شادیسا
9 دی 91 14:15
الهام جونم من همیشه به وبلاگت سر میزنم
از خدا میخوام به دل مهربونت ارامش بده
و انشاله به زودی با دادن یه فرشته ی ناز دامنت سبز و دلت شاد بشه


مرسی سانی جون
منم همیشه به یاده روزای خوبی که با هم داشتیم هستم
محتاجه دعاتونم
مرسی که به یادمی عزیزم
زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
10 دی 91 13:17
سلام چرا اجازه نداده ؟
دکترم من و سونو کرد گفت مشکل نداری...
تازه میگن از 4 ماه تا 6 ماه بعد بارداری اول...
انشالله هر چی خیرته همون بشه ...
یه خورده زود به زود بیا تا من دل نگران نشم


زینب جون من به خاطره سرفه هام نمی تونم باردار بشم
فعلا که مجبورم 3 ماهه دیگه ام صبر کنم خیلی برام سخته
زینب جونم برام دعا کن
زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
12 دی 91 20:30
سرفه چرا قربونت برم...
دیروز تو یه کتاب شفا با قرآن خوندم ...
برای بر آورده شدن حاجات ...
5 روز نیت کن به نیت 5 تا روزی یک بار سوره یسین و بخون هر روز هدیه کن به روح یکی از 5 تا از رسول الله تا امام حسین ...
روز آخر قسم بده به 5 تن خدارو انشالله حاجت میگیری و خدا 2 قلو سالم وصالح بده میده که 120 سال با هم شاد زندگی کنید



چشم زینب جون حتما
برام دعا کن عزیزم
هر وقت دلت میشکنه و یاده امیر عباس میوفتی برا منم دعا کن
تا دخترکه منم برگرده