فرشته کوچک من

حرف هایی که رو دلم سنگینی میکنه

1391/8/25 0:07
نویسنده : الهام
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

می خوام باهات حرف بزنم

کجایی

عزیزم دوباره دلتنگتم دوباره اشکام جاری شده

تو که می دونستی چقدر بهت وابسته بودم چطور تنهام گذاشتی نفسم

می خوام باهات حرف بزنم

بهت بگم که دیونه وار دلتنگتم

عزیزه کوچولوی من چهره ی نازت همیشه جلوی چشمامه

نفسم بودی گلکم

میگن آدم با سختیا و صبر بر اونا روحش رشد میکنه

فکر کنم دارم بزرگ میشم

غم نبودن تو سخت ترین امتحانه دنیا بوده برام

اما من صبر میکنم می خوام خدا بهم افتخار کنه به این که من بندشم

نمی خوام سر افکندش کنم

دخترم تو اونجا از خدا و ائمه بخواه به مامانی کمک کنن

خیلی دوست دارم که منم مثل تو بهشتی باشم دخترم

فقط این ارومم میکنه که میدونم تو الان جایی هستی که شاید من هر چقدرم برات تلاش میکردم نمیتونستم بفرستمت

مامانی خدا به من وتو نظر کرده که تورو برد بهشت و من و هم تو این امتحان گذاشت تا شاید منم مثل تو بهشتی شم گلم

خدا میدونه که چقدر دوست داشتم و چقدر دلم می خواست کناره خودم باشی

اما هیچ گله ای ازش ندارم به خاطره این که تورو برده

ازش ممنونم هستم که دختره قشنگمو برد تو بهشت

اما مامانی دل تنگتم

دلم برات خیلی تنگ شده دلم می خواد مثله روزی که دنیا اومدی بغلت کنم

بهترین لحظه ی عمرم بود لحظه ی تولدت و تلخ ترین لحظه عمرم بود لحظه ی رفتنت

دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
26 آبان 91 18:52
سلام الهام جونم...
خیلی خیلی خیلی دوست دارم...
همیشه دلم میشکنه برات دعا میکنم...
میدونم خدا جواب صبرتو میدی...
کاش خدا به من هم افتخار کنه ...
کاش خدا صدای منم بشنوه ...
انشالله به زودی خدا دامنت و از بچه های سالم و صالح پر کنه


سلام زینب جان من مطمعنم که خدا به تو هم افتخار میکنه
عزیزم من و تو با صبر و امیده به اینده داریم بزرگ ترین امتحانه خدا تو زندگیمونو با سر بلندی پشت سر میزاریم
امیدوارم امیر عباس هم دوباره برگرده تو بغلت عزیزم
به امید روزی که به هم خبره باردار شدنت رو بدی
دوست دارم....
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
27 آبان 91 18:59
الهام جونم میدونی مامان الینا دوباره بارداره...
وقتی دیدم خیلی خوشحال شدم ...
بهش گفته بودم یه وبلاگ دیگه در کنار این وبلاگش برای یه بچه دیگه درست کنه ...
بعد مدتی نوشت بارداره ...
من خیلی وقت درست کردم...
تو هم درست کن آدرسشو به من هم بده ...
www.rozaneomid.niniweblog.com این آدرس منه
www.yeentezareshirin.niniweblog.com واسه نی نی جدید مامان الینا


چشم زینب جون
درست میکنم
بهار مامی باران
28 آبان 91 15:40
الهام جونم همیشه به یادتم و همیشه دعا می کنم که خدا دلتو آروم کنه دوستم .