فرشته کوچک من

اشک

1391/8/25 1:37
نویسنده : الهام
634 بازدید
اشتراک گذاری

گریه شاید زبان ضعف باشد

شاید کودکانه شاید بی غرور…

اما هر وقت گونه هایم خیس می شود

می فهمم نه ضعیفم نه کودکم بلکه پر از احساسم

اشکهایم باز جاریست

باز کنترل این باران چشمانم از دستم خارج شده

اشک

ای اشک تو هم تنهایم بزار

در این تنهایی تو هم تنهایم بزار

اشک یعنی من

اشک یعنی دلتنگی برای تو

اهای دختره کوچولو

همین طوری گذاشتی رفتی نگفتی من چی میشم

اهای دختره ناز

اهای عشق مادر

هوایی شدم باز

اهای نفسم

دلم باز هواتو کرده

قلبم از عشق تو پر شده

اما دستم از دست تو خالیه

وجودم از وجوده تو پر شده

اما خانه ام از حضوره تو خالیه

فاطمه جانم

غــــم هــجــران تـــو را چــاره و درمــان چه کنم

هـمـه روز و هـمـه شـب دیده ی گریان چه کنم

 

ای کـــه آرامــش جــان در گــروی روی تــو بــود

رفتی و بی تـو بـر ایـن حـال پـریـشـان چـه کنم

 

تن من نی شد و شد نغمه ی دل بی تو حزین

وای بـــر مـــن تـــو بــگـــو بـا نی نـالان چه کنم

 

کس نـدانـسـت چـه بـگـذشـت مـیـان من و تـو

بی تــو در انـجـمـن ایــن هــمــه نـادان چه کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان دخملی
25 آبان 91 3:21
ستایا
26 آبان 91 11:11
سلام الهام عزیزم
شاید باورت نشه که هر روز یاد رزایی می افتم که با هم تو بیمارستان نجمیه بودیم ... در واقع کمتر پیش میاد که به یادت نباشم ! شاید اگر منم جای تو بودم بدتر و بدتر میشدم ... ولی شک ندارم شک ندارم که خیری توی این ماجرا بوده و درک حکمتش خیلییییییییییییییی سخت ... از صمیم قلبم دعا می کنم خدا یه فاطمه دیگه بهت بده و شک نکن که جای فاطمرو میگیره و عاشقانه دوسش خواهی داشت ...



ستایا جونم میدونی که خیلی دوست دارم
هم تو هم دختر کوچولوتو
بچه های شهریوره 91 برای من یادگاره روزای خوبیه که با فاطمه داشتم
و در راسشون ارتادخت گلمه

سانی مامی شادیسا
28 آبان 91 13:24
اشک فقط میتونه درمون دل تنگت باشه.... خدا بهت صبر بده الهام عزیزم... انشاله که گذشت زمان و داشتن یه گل دیگه بهت ارامش بده
مامی ندا
30 آبان 91 6:52
فدای دل تنگت دوستممممممممممممم
میترا
30 آبان 91 14:31
الهام عزیزم. هروقت دلت هوای نازدانه ات را کرد یادی از دل رباب کن در روز عاشورا اونوقت است که آرام میگیری. خدارابه علی اصغرش قسم میدهم که دلت را شادکند. هروقت دلت شکست وقطره اشکی گوشه ی چشمانت نشست ماراهم یادی کن.
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
1 آذر 91 0:46
سلام دوست خوبم ... خیلی برات دعا کردم... انشالله زودی صاحب نی نی ناز بسی