فرشته کوچک من

نظرات (4)

مامان ترنم
9 فروردین 92 13:06
سلام الهام عزیزم .عیدت مبارک.قربون اون دلت بشم که دلتنگ دخترت هستی.امیدوارم پسرت صحیح و سالم به دنیا بیاد تا بتوانی غم دوری دخترت را تحمل کنی.من همیشه وبلاگت را می خونم شاید منو یادت نیاد منم تو کلوپ فرشته های ناز نازی شهریور 91 عضوم، ولی دیر به دیر میام.


مرسی از این که بهم سر میزنی
ایشالا کوچولوت همیشه سلامت کنارت باشه
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
21 فروردین 92 1:53
سلام ...
انشالله دیگه غم نیبینی...
الهام چرا فاطمه فرشته شد؟


زینب شاید باورت نشه که من چقدر راحت دخترمو از دست دادم
اما فقط یه سرما خوردگی کوچک دخترمو از من گرفت
به خاطر سهل انگاری دکترایی که باید اون دنیا جواب غم دل شکسته منو بدن!!!!!!!!!!
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
22 فروردین 92 16:47
واقعا باید جواب پس بدن ...
با آینده یه بچه با احساس یه خانواده بازی میکنن ... موقع پول گرفتن کسی و نمیشناسن اما موقع درمان همیشه کم میذارن...
انشالله دخترت شفیعت اوون دنیا میشه و پسرت برات میمونه


زینب جونم من که به عدالت خدا ایمان دارم
مطمئنم خودش حق ضایع شده مارو میگیره
زینب خیلی برام دعا کن این روزا خیلی بی تاب فاطمه ام
آرزو
6 اردیبهشت 92 6:16
سلام الهام جان
من بطور اتفاقی وبلاگ قبلی تورو دیدم و وقتی تو نظراتش خوندم که دخترت رفته خیلی دلم گرفت آخه اونموقع خودم یه دختر کوچولو یک ماهه داشتم حتی سرویس دخترت هم مثل بارانم بود هروز به وبلاگت سرمیزدم نگران حالت بودم اما خبری از تو نبود تا اینکه بازهم اتفاقی پیدات کردم...مطمعن باش جای دخترت راحته راحته و تبریک میگم که دوباره داری مادر میشی...خدا پشت و پناه تو وپسرت


عزیزم ممنون از ین که بهم سر میزدی
خدا دخترتو برات حفظ کنه حسابییییییییی نیازمند دعاتون هستم