فرشته کوچک من

فرشته من

1392/4/24 19:27
نویسنده : الهام
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فاطمه جان

سلام فرشته آسمونی مامان

سلام همه خاطرات زیبای من

عزیزم میدونم که الان خوبیو داره بهت خوش میگذره

اما من تو این روزا همش به یاد توم

پارسال تو ماه رمضون بود که دنیا اومدی عزیزم

خدا تورو بهم عیدی داد

همیشه خدارو شکر میکنم و فکر میکنم که تو زود دنیا اومدی که من از با تو بودن لذت ببرم

وگرنه تو روزی که قرار بود دنیا بیای نمی رفتی

اینا همه نشونه است

نشونه لطف خدا به من

نشونه این که بازم خدا به من نشون داد که چقدر به فکرمه و هیچ کس به اندازه اون مهربون و بزرگ نیست

خدایا شکرت که اون لحظه های خوبو با دخترم بهم عیدی دادی

خدایا دوست دارم خیلی خیلی زیاد

دخترم تو از اون بالا مامانو میبینی اما من چی

از این پایین هیچ چیز جز جای خالیه تورو نمیبینم اگه اشک میریزم اگه  دلتنگی میکنم ازم دل گیر نشو

تو فرشته نازی بودی که من لیاقته بزرگ کردنشو نداشتم

اما خدارو شکر که ٢٦ روز بهم اجازه داد تا بغلت کنم و بوی بهشتو بشناسم

تو بوی بهشت میدادی

اینو من اون موقع نفهمیدم

فرشته من برام دعا کن که بتونم بیام پیشتو و بازم تورو ببینم

فرشته نازم برای منو پدرت و برادر کوچولوت که الان تو دل منه دعا کن

همیشه دوست دارم دخترم

تیکه یی از دلمو تو با خودت بردی و همیشه همراه تو هست

خدایا شکرت که یه تیکه از دلم تو بهشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)