فرشته کوچک من

فاطمه

1392/1/6 18:42
نویسنده : الهام
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

دلم برات تنگ شده هر وقت نوزاد میبینم یاد تو میوفتم دلتنگتم عزیزکم

خسته ام

نمی تونم درباریه اینده فکر کنم

میترسم داداشت هم مثل تو منو تنها بزاره

همش استرس دارمو نگرانشم

نمی تونم مطمئن باشم که حالش خوبه

عزیزکم همش بهت فکر میکنم به لحظه اومدن و رفتنت

دیشب شهادت حضرت فاطمه بود کلی برای تو و داداشت دعا کردم دخترم

دلم برای چشمای نازت تنگ شده

دلم برای وقتی بدن نازتو ماساژ میدادم تنگ شده

یعنی واقعا این روزهای خوب یه روزی تو زندگی من بوده

یا همش یه خواب شیرین بود یه سراب

میترسم خوشحال باشم و وقتی بهش برسم ببینم بازم سراب بوده

یعنی میشه من دوباره بچمو بغل بگیرم بدون ترس و استرس

دختره شیرینم

چرا؟

چرا گل من عمرت مثه گل بود

چرا گل من؟

میترسم به داداشت بگم فرشته کوچولو من

اخه همش به تو میگفت فرشته ناز من

تو واقعا فرشته بودی

نمی خوام داداشت فرشته اسمونی باشه

می خوام زمینی باشه

می خوام پیشم بمونه می خوام خودم بزرگش کنم

دخترم برام دعا کن

برا داداشت دعا کن

عزیزترینم

زیباترینم

عاشقانه تا ابد لحظه های زندگیمو با یاد تو زندگی میکنم و همیشه دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سحر
22 فروردین 92 22:05
سلام عزیزکم خدا رو شکر که دوباره بارداری به روزای تلخ گذشته فکر نکن ایشالله که همه چی خوب پیش میره امیدت به خدا باشه


من خودم از همون جا خریدم چند بار تو هفته پیش
اگه بتونی کسیو حضوری بفرستی مطمئنم داره
میترا
3 اردیبهشت 92 16:46
خیلی برات خوشحالم الهام جون مبارک باشه عزیزم انشااله نینی ات صحیح وسالم بیادتوبغلت وسالیان سال درکنارت باشادی زندگی کنه.