فرشته کوچک من

دل تنگتم

1391/7/24 20:59
نویسنده : الهام
673 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فاطمه جان

مامانی خیلی دلتنگته , دوباره دلم برای دیدن چشمای قشنگت تنگ شده , دلم می خواد بودیو بغلت میکردم عشقم , عزیزه دلم کجایی

نفسم کلی منتظر موندم تا بیای تو بغلم هنوز باورم نشده بود مادر شدم , تنهام گذاشتی

دخترکم

خیلی خیلی ناز بودی , دلم می خواست خودم بزرگت کنم , می خواستم بزرگ شدنتو راه رفتنتو خوش بخت شدنتو ببینم , نفسم

اگه بدونی چقدر دل تنگتم

اگه نفس می کشم فقط و فقط به خاطره اینه که امید دارم که خدا دوباره خوش حالم میکنه , من و بابایی دوباره خوش حال می شیم , دوباره خدا بهم ی نی نی میده که خودم بزرگش کنم , میدونم که تو هم جات خوبه دخترم , زودی میامو بغلت میکنم

همیشه عاشقتم دختره نازم

فاطمه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فاطمه
25 مهر 91 22:55
عزیز دلم بمیرم برات انقدر بی تابی نکن.یادش نکن این خاطراتو.خودتو سرگرم کن خواهشا