فرشته کوچک من

دوباره بی تابتم

1391/7/26 19:26
نویسنده : الهام
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

سلام دخترک نازه من

مامانی دلم خیلی برات تنگ شده دوباره بی تابتم عزیزم دوباره اشکام قرارم نمیده

دوباره دلم هواتو کرده

مامانی کاش تو بغلم بودی کاش کنارم بودی نفسم دلم برات خیلی تنگ شده

مامانی برام دعا کن تو که الان پیشه خدایی ازش بخواهبهم صبر بده تا بتونم دوریتو تحمل کنم

عشقه من خودت دیدی چطور برای خریدن هر کدوم از وسایلت ذوق و شوق داشتم

چقدر دوست داشتم بغلت کنم

دل تنگتم

دوباره بی قرارتم

دوباره این اشکا نمی زاره ببینم

دوباره بغض گلومو گرفته

دوباره

دل تنگتم

فاطمه جانم عاشقتم

فاطمه ی من اگه بدونی چقدر دوست دارم

خوش به حالت دخترم الان تو بهشت خوش حالی

دعا کن من و بابایی هم بهشتی باشیم

همیشه دوست دارم دختره نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)