فرشته کوچک من

40 روز گذشت

1391/7/30 18:06
نویسنده : الهام
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

٤٠ روزه که از پیشم رفتی نفسم

٤٠ روزه گهواره ات خالی شده

٤٠ روزه که مادر غمه از دست دادنتو به دوش میکشه

٤٠ روزه که تو رو ندارم تا برات لالایی بگم بغلت کنم ببوسمت

دخترکم هر وقت میبینم هنوز شیرم خشک نشده غمه عالم رو دلمه

ای خدا چی شد چرا دخترم رفت

فاطمه جان عزیزم  دوری از تو خیلی برام سخته نمیدونم چطوری صبر کردم

خدایا ازت ممنونم که کمکم کردی

دخترم خیلی باهات حرف داشتم خیلی برات ارزو داشتم خیلی جاها بود که می خواستم با هم بریم

وقتی بابایی میبینم از دوریت چقدر غصه می خوره غمم بیشتر میشه خیلی دوست داشتیم ,

دلم می خواست پیشمم بمونی 

عزیزه دلم دلم برا لبای قشنگت تنگ شده

الهی فدات بشم دختره نازم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان بنیتا
30 مهر 91 18:59
سلام آخه چرا وای خدا ایشالا بهتون صبر بده و به زودییه نینی ناز
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
1 آبان 91 12:16
راستی من رفتم دکتر البته از شمال رفتم تهران بیمارستان صارم ... گفتن بعد یع سری آزمایشات می تونیم واسه بارداری اقدام کنیم ... شما هم برو خانمی ... انشالله که شما هم به زودی باردار بشی


زینب جون چند وقت پیش امیر عباس و از دست دادی
اخه دکتر به من گفت باید 6 ماه صبر کنم تا بتونم باردار شم
میترا(شادونه)
8 آبان 91 17:41
عزیزم فقط از خدابرات صبرمیخوام صب صبر صبر
مرجان مامان آران
14 آبان 91 11:44
عزیز دلم قربونت برم ایشالا خدا یه نی نی خوشگل بهت میده لینکت کردم دوستم
باران قلنبه
11 دی 91 17:59
عزیزم خیلی نارحت شدم ایشالا به زودی زود خدا یه نی نی سالم بهت بده نمیدونم وبلاگ الینا رو خوندی یا نه دختری که فروردین گذشته تو 7 ماهگی پیش خدا رفت مامانش خیلی نارحت بود عین شما خدارو شکر الان باردار هست دوست خوبم میگذره این روزا صبور باش
مامان بی تاب
3 بهمن 91 18:13
سلام وای ای وای .چرا؟خیلی سخته روزهای بی امید و طی کردن .چرا اخه چرا چی شد؟من مطالبتو خوندم دغم تازه شد اتیش زدی منو.حالم خیلی خراب شد اخه چرا ای خدا